Etiquetas

sábado, 28 de febrero de 2015

Proxecto "Xiana e a ra"! - Primeiro día

Ah, o cine! Marabilloso arte que custa máis traballo que conseguir que o meu can salga da casa cando chove cun pouquiño de ilusión, crea maxia!

Por fin, fai uns días, o meu equipo e mais eu lanzámonos á aventura. O noso corto, chamado “Xiana y la rana” “Xiana e a ra”, é unha parodia do típico conto de fadas onde a princesa atopa un sapo que, ao besalo, transfórmase nun príncipe.

E estaredes a preguntarvos, quen serán os insensatos que forman o meu equipo? Pois son Xiana (actriz e produtora), Miguel (actor e axudante de dirección), Hugo (cámara), Alexandre (cámara e editor), Xabier (director artístico) e mais eu, Area (directora e guionista). Tamén contaremos coa axuda doutros actores e actrices para outras escenas das que xa vos irei falando.

Aquí estamos nós, concentradiños no traballo

Así, un día quedamos a comer e, en canto chegou Luz, puxémonos mans á obra. Na cafetaría de Pepa (a quen queremos dar as gracias dende aquí por deixarnos este espazo!) comezamos a grabar. Ao principio, como somos aínda uns novatos, non sabíamos moi ben como tiñamos que facer as cousas, pero en seguida aprendemos e traballamos á perfección como equipo. Pronto Luz xa sobraba por alí! Que non, Luz, que é broma. NON, POR FAVOR, A ENTRADA NON MA CENSURES.

Tivemos algúns problemas, pois a neveira que había poñíase a facer ruido nos momentos máis inoportunos, ata daban ganas de collela e tirala pola ventá pero polo xeral todo foi como a seda.

Pronto seguiremos rodando e xa vos contarei como nos vai todo. Abur!

No hay comentarios:

Publicar un comentario