Etiquetas

miércoles, 2 de marzo de 2016

Descubrindo o país das marabillas

Ola, son a directora dun corto sobre bullying titulado: "Descubrindo o país das marabillas".
Eu e o meu equipo xa levamos dous días de grabación. Na miña opinión dásenos bastante ben isto de grabar, aínda que necesitamos ás veces o asesoramento de Luz.

Os integrantes do meu grupo son: Fran Riobó (cámara), Noemí Santomé (actriz), Diego Camiña (produtor), Inés Camaño (actriz), Iria Trigo (cámara), Juan Tenorio (cámara e editor) e para rematar eu, Lucía Sampedro (directora). Tamén axúdannos enfrontándose ao obxectivo da cámara Nerea Santomé, Noemi Costas e una compañeira directoria, Area Guede, ás que quero agradecérlles a participación neste corto.



Nas grabacións pasámolo bastante ben, aínda que dá moito traballo que todo saia ben. Sobretodo gracias á luz, ao sonido ou ás cousas que molestan de fondo (como o cobertizo do patio, por exemplo). Pero aínda así botamos unhas risas facendo algo que nos gusta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario